Friday, September 3, 2010

be at home

yeahh. abang saya cakap saya macam kanak-kanak riang bila dapat balik umah. like your words bro! macam jakun gilerr bile dapat dok kat umah. juz arrived at home about 9.30p.m. dropped by umah cik tunang abang bukak puase same-same di rumahnye kat tanah merah. pas tu, off to kampung tanjung jenera dengan girangnye. :)

geli hati tengok banner selamat hari raya yang my 4th bro print. haha u're funny bro! semangat giler nak beraya sampai greet kami pon dengan banner kat depan umah. haha mak ayah g solat tarawih setibanya kami di rumah. juz a few minutes left, mereka pulang dengan disambut oleh salam dan cium tangan saya. ohh, rindu kalian! then, borak-borak sampai pukul 12 malam. tak sedar langsung walaupun jasad ini penat dan mata agak kuyu. btw, big happy to be together, my sayangs.

seperti yang dijanjikan oleh mak, nak makan special bile saya pulang nanti. insyaAllah hari ni, we'll be gathered together. sepupu-sepapat belah ayah akan datang berkumpul di teratak ini. dapat juga jejak-kasih dengan mereka-mereka sebelum hari raya. more fun we'll be have yeahh!~ menunya adalah ikan siakap sweet sour, ayam percik, gulai daging, ikan pari bakar togetha wif air asam, kerabu mangga dan desserts yang saya buat sendiri. haha *proud to mention diz*

okeii. terpaksa move dulu to prepare da dishes. i'll be continued back after diz.


No comments:

Post a Comment