Friday, November 5, 2010

take me as i am


orang laen semua rancak post entry yang bahagia. cintan-cintun. hati melonjak-lonjak gembira. yes, saya pun mahu macam mereka. ingin jadi macam mereka. sehingga hari ini, saya masih kuat. sebab ade yang tersayang, yang selalu ada di sebelah, di belakang, di depan, di kiri dan di kanan. mahupun di sebelah katil pon ada jugak. yang selalu jadi partner tidur saya. yang selalu layan gelak tawa saya, yang selalu jadi best shopping partner saya and watsoever lah. sayang kalian. ececeh. sekali sekala nak berposing walaupun hati memang porak-peranda. sabar lah duhai hati kesayangan.

duduk bersimpuh ala-ala pemenang gadis melayu musim kesembilan.


hadoihhh. kecik nye daku. baru perasan. bila nak besar? appeton please..??


akan sentiasa bijak mengatur langkah. tidak akan menoleh ke belakang. i will!!


ditemani 2 orang kesayangans. right after abes seminar syariah undang-undang peringkat kebangsaan kat dkp3 (SYUK)

*
*
*
*
*

may this day be a special one to remember.



p/s : photoshoot bersama camera sony c902 di bagunan fpqs. sungguh indah.
sayang korang. sayang anda semua.♥


No comments:

Post a Comment