Tuesday, January 26, 2010

trouble is a friends.


'semua yang terjadi adalah rahsia Allah. tak siapa dapat bongkar rahsia-Nya. dan sebagai umatNya. harus redha dan tabah menghadapi semua. mungkin di sebalik kejadian ini ada hikmah dan terselit satu berita gembira'


aku ambil ayat di atas untuk dijadikan semangat hidup.
teruskan hidup. tabah menghadapi hidup.
yg pasti hari depan lebih baik selepas hal-hal yang jadi.
org terdekat saja yg tahu apa yang terjadi.
siapa sangka itu akan terjadi.
tak apa lah. kebenaran akan dtg satu hari nanti.
jangan besok susah dtg cari aku lagi.
bkn hal hati dan perasaan.
tapi hal erti sahabat sebenar.
betul kata orang..
susah nak cari kawan yg betul kawan.
bukan sekali. hampir berulang kali.
tapi aku terima.
sbb mungkin ada hikmah.
perlu harus tabah dan kuat.

aku sayang kawan-kawan aku dan x akan sesekali aku cuba sakitkan hati mereka.
itu prinsip aku.
tp bila terus disakiti. siapa tahan?

finaz.. smile okeh?~



No comments:

Post a Comment