Tuesday, October 19, 2010

october oh october

saya sangat minat dengan bulan ini
oh kenapakah?
teringat kenangan dengan dia?
teringat tarikh bersejarah dengan dia?
teringat hangout dengan dia?
oh oh. semuanya tidak. tidak sama sekali.
diz month was give da great pleasure and happiness for da previous year to me.
i really2 appreciated da moments, da gifts and da bouquet of wishes from them.
yeahh. 30 october. feel amazed!
october ni jugak, saya tak berkesempatan nak berblogging.
busy memanjang. alhamdulillah, dapat jugak bernafas.
ada ruang oksigen untuk saya lagi. syukur.
october ni jugak, tarikh penting 2 my wisely brother in diz world.
ahaa. encik mohd fadli. 9 october 2010 sempena his convocation day at ump.
i was attended wif my big lovely family.
congratez bro!
sori, tak sempat nak upload pics sebab tak copy dalam laptop kat umah.
nanti dapat keja, boleh belanja saya lagi. wajib okeii. :)
segalanya saya akan tuntut. ngeh3 *mata dah ade lambang duit*
oraitt guyz, kalo semua saya nak mention kat sini sempena october,
alamatnya kena pegi buat fisioterapi lah tangan saya kat hospital.
banyak menda nak share actually.
tapi masa tak mengizinkan.
okeii, juz hoping dat diz october will be a special month for me for ever and here after.
bye. chill. :p




No comments:

Post a Comment