Saturday, December 12, 2009

papadom

uhh..
saturday rite?
bab2 ari neh mmg aku slalu jer lupa..
tarikh pon 2x5 jer..
haih..finaz2!
xkan da alzheimer kot muda2 cmni..
~well, bnyk menda yg sdg pikir.. smpai ari n tarikh pon x hengat.
*poyo jer.. mcm la bnyk sgt menda nk pikir. hak3*

okies..
ari ni aku msk..
prcaya x?
daging masak merah..
tp, my mom da wat sup daging n tulang..
juz aku je la yg volunteerkn diri nk wat dging masak merah..
ttbe rajin plak ari ni..
ye lar, kan aku da berazam nk bljr masak..
nk mwarisi my mom..hihi
great, finaz!! sape yg jd husband aku, mst untung..
*peh.. poyo lagii..*
bkn ape..
my parents di invite ke majlis my dad's fren..
his daughter's wedding ceremony at gelanggang seni..
so, my parents didn't had a lunch 2getha wif us..
nway,, marvellous dging masak merah aku 2..
yummy2..

then,
busan yg teramat sgt..
anis ngah mngadap laptop..
on9 dr pg lagi..
amboihh.. da x hengat dunia ke akak ooii..
x abes2 chat ngn skype die 2..
ermm..aku ape lagi..
tros bkak comp n tgk cter papadom..
ahakz.. biar pon cter ni da lame..
even cter ni pd 'zaman tonggek' lagi..
*ceh, istilah ape aku gna 2..agagaga*
aku ttp nk tgk..
mmg aku x brksmpatan nk tgk dulu..huhu
ramai org ckp cter ni lucu+lawak+bengom..
hahhaa
dat's rite..
i like miasara aka liyana jasmay..
she's soooooooooo cute..
i like her most!~cumil sgt2...
it took bout 1 and 1/2 hour..
mataku da pedih2 dah..
anis, mc nor n adik aku brkobar2 nk tgk pocong bangkit 40 hari..
ntah ape ntah tjuk die..
aku tanak tgk..
takot! well, paham2 je la cik pinaz ni cmane..
ngee3


##not bad lar cter die neh..suka tgk liyana jasmay jer sbnrnye..kui3##

##cute+cumil+cun##


haih..
my big boss n my great mom blom blik lagi..
ntah ke mana la dgn avanza itam metallic DBD7220..
shupim2 agaknye..
yelar, ank2 x ikot..
bez la 2 hanimun 2 org jer..
*peh, lbey2 plak ank die neh.. *

ermm..
totally worried bout 'him'..
but then, no news at all..
huhu

No comments:

Post a Comment