Tuesday, December 22, 2009

penim lalat

tadi..
anis da cter bout his 'fren' kt my mom..
*anis : my only sista*
anis gtau kt my mom yg kwn die nk dtg umah ari sabtu ni..
she guessed.,boy or girl?
then anis said..
BOY..
uhh..
muka anis da cuak..
my mom tny evrything bout him..
knl dr mane, asl mane...n bla3
haihh...
aku pon da naik runsim jgk..
akak aku 2 da ade pakwe sbnrnye..
tp, die knl 'fren' die ni mlalui skype..
slalu chat ngn mamat 2..
meh aku nk describe a lil' bit..
slama ni, aku yg jadi her gud listener..
dgr luahan hati die..
*sori yaa my sist..nk kasi die mncapub cket*
hehehehe
his nem..ahmad daniel..
bdak keyell..
pilot 2 be..
ank org kaya..
*bkn stkt kaya, mmg kaya gler2*
ade keta bmw n estima..
jadik hk milik sndr,,
anak tunggal..
crazy 2 my sist..eventhough akak aku aggp die kwn jer..
hahaha
ermmm..
td si daniel 2 ckp ngn my mom..
mlalui tepon..
die ckp die nk dtg ari sbtu neh..
haih..my mom da risau..
jgn msuk minang anak aku sudaa..
blaja x abes ag..
adoihh..
then, mase ngah mkn td..
my mom kept wondering bout diz guy..
she said "xpyh laa carik org luar..cari org klntn sudah..sng nk tau background fmily..4 sure, kna abes blaja dulu..biar grad, then dpt keja..bru sng idop"
ttbe aku diam jer..
tp lam ati..
"okeh mom..i'll..!!"
hahaha
hoho
dat means..
my mom xske org luar..
mmg my big fmly pon, mmg xde r lam sjrh kawen ngn org luar..
datuk moyang aku xske..
ssh nk knali ati budi kot..
huhu
biase r..
org tua2..
mst diorg da byk pglmn..
huhu
especially 2 my sist : mom alwez rite.. jgn over sgt kwn ngn si daniel 2... jgn penim2 yaa..

No comments:

Post a Comment