Sunday, April 11, 2010

special entry untuk pokjak.

jak..
aku bukan tanak maafkan mu.
i know..
u really2 regret wat u've done 2 me.
aku sangat2 sedih sebenarnye ngn statement mu.
mu kawan aku.
sejak tamhidi lagi.
even once we stepped in 1st year degree,
we r not too close as well.
mu da dapat ramai kawan baru.
aku x kesah mu nk kawan ngn sape2.
tapi..
aku sangat2 menghargai friendship kita.
i was really touched by ur words.
and sadness around me somehow!

and..
i juz got an offline message from hanan.
u told her, rite?
aku yang dipersalahkan..
aku yang jadi mangsa keadaan..
even mu xtau apa masalah yg berlaku sebenarnye..
gara-gara choral speaking last week.
betapa peritnya untuk membuat sesuatu keputusan.
if u were me..
IF U WERE ME, ok..
tapi, xpe lah..
once again..
aku bukan tanak maafkan mu..
aku bukan tanak reply ur messages..
tapi ada sebab aku wat cam 2.
n sorry 2 say..
kawan2 aku yg reply ur msg b4 diz..
i can't!!


2 comments: