Thursday, June 10, 2010

akhirnya.

siyesly. lame gler cik nonet ni x berblogging. x berchatting. x berfesbuking. rase cam berhabuk + bersawang dah blog ni. *makcik cleaner, tolong sapu n lap jap blog istimewa neh* haih, poyo jer. tapi, cik nonet ni bukan jenis kacang lupakan kulit tau. ok2, tukar peribahasa. bukan cinonet lupakan blog. uhuu cam x syok jer dengar. wateva lah, janji saya tetap setia dengan blog saya. no biggie, cuma tidak berkesempatan jer. almaklumlah, hidup mengalahkan YB wakil rakyat jer. huhu

right after exam final ari tu, laptop ditutup sekemas2nya di dalam bagasinya. seperti tiada sebarang niat untuk membukanya lagi. *eceh. ayat karam singh walia ke hape* no lah, saya sebok mengemas barang2 untuk dipindahkan ke rumah sewa. time ni, soksek2 hati kecil tersedu sedan untuk say bye2 kt kolej kediaman nilam court terchenta. *r u sure, nonet? menangiskah? bukan ke hiipp2 hoorraay eyh?*

skang ni, hati sedang bahagia bagai ade permata yang sedang berblink2 yang boleh menggambarkan perasaan i yang sedang menetap di rumah sewa.


bye pakcik n makcik guard.*lepas ni, saya da x perlu tulis nama kalo saya balik lewat malam n da x perlu pakai kad matrik kalo saya nak kuar beli makanan.*
bye cafe irma
.*skang setia dengan kedai baraqah maju. siap housemates i nak ngejas lagi waiter2 kat c2. haha lawak kan?*.
bye cc nilam
*cc yang mahal untuk saya print segala bagai. almaklum lah, x bawak printer.*

bye washing machine * rindu untuk dengar jeritannya yang amat kuat right after siap bekerja mencuci baju2. skang ni, saya terpaksa hantar baju saya ke dobi gara2 kemalasan yang melanda ke atas diri saya. eh, nope!nk jimat air kt umah sewa. haha*
bye streamyx * saya da dapat pakwe baru. nusantara hotspot wifi. yippee. x payah guna streamyx dah*

argghhh.. x larat saya nak say bye2 kt sumer benda. kalo boleh, cacing kt bawah tanah nilam court pon saya nak mention kt cni. hoho hiperbola la yer~

yang penting, kenangan itu tetap ade. walau dimana2. hatta manis, pahit, masin, masam. sumer saya telan. walaupon perit untuk saya hadapi dan saya terpaksa bergelumang dengan sumer 2. dan banyak kenAngan telah mengajar saya untuk jadi lebih matang. xoxo

okies. proceed!once da masuk umah sewa, internet connection unavailable. ohmy!geram siot. huhu terbantut hasrat saya nk teruskan berblogging. broadband plak x terbeli lagi. hoho 1st2 menjejakkan kaki kt cni, terasa jugak nk tanya abang2 senior kt depan umah ni ade wireless ke x. coz kalo bukak laptop, die dapat connect. tapi segan kott. *hasrat cam nak g mengusha jer. haha menyelam sambil minum air beb!* tapi, sabar je lah. first2 duduk, memang banyak dugaan. ade yang x perfect, ade yang blom perfect. x kan nak perfect 100% sekaligus. ni pon da kire untung
banyak access provided. syukurr!~

insyaAllah. everything will turn out well. yang penting, saya dapat on9. hati saya hepi. 2 pon kadang2 je eyh. kalo connection kt cni x buat hal.



No comments:

Post a Comment