Friday, June 25, 2010

kerana jeans.


lately, saya asyik kuar ke sana ke sini.
hangout time dengan member2 la katekan.
enjoy midnite movies. makan. g pasar malam.
n watsoever lah.
yelah, dok umah bukannya ade ape pon.
boring tahap cipan.
ahh. tibe2 1 teguran yang memang x diduga tatkala kuar g somewhere ari tu
bout my dress up by 1 of my members.
sangat2 pedih ye tuan puan.
dan sangat2 tersentap. hoho
macam x penah tengok saya pakai jeans ngan t-shirt.
my usual appearance, bro.
i know, memang x manis kalo gadis2 pakai jeans.
tapi nak kate jeans tu ketat x delah.
saya pon tau jugak mane boleh pakai. mane xleh pakai.
a big thankz 2 u. sangat2 appreciate teguran itu.
saya tau eventhough teguran itu dalam gurauan dan berkias2.
dan mungkin pada saya, itu teguran yang membina untuk saya mengubah personaliti saya.
but deep down in my heart, i juz wanna be myself.
once again.. I JUZ WANNA BE MYSELF.
saya tanak hipokrit.
atleast, saya tutup aurat bro!



No comments:

Post a Comment