Wednesday, June 30, 2010

i juz wanna be alone.


ohmy. entry kali ini parallel sangat2 dengan status saya sekarang ni.
sangat2 bersesuaian.
makanya, suka saya untuk menterjemahkan dan menafsirkan diri saya yang sebenarnya pada masa sekarang.
*guna perkataan terjemah dan tafsir macam nak belek kamus arab la pulak. hoho*
im single okeii. haha
IM SINGLE but...
IM SINGLE but AVAILABLE.
eh, no!
IM SINGLE. fullstop.noktah.titik.
*guyz, bukan nak promote diri neh. tapi nak melindungi perasaan geram dan sakit hati saya kat encik tersebut. btw, saya tengah cuba untuk delete, erase, sapu n roba perasaan ni kat die*
i juz wanna be alone.alone. n alone.
jangan cuba nak meset2 saya lagi.
jangan cuba nak contact saya lagi okeii.
harap maaf. anda tidak akan dilayan. *ego membuak2*
dats all. tenkiu.

p/s : baek layan my pics when i was alone ni haa.lagi besh kowt. haha
*padahal gambar syok sendiri*

let's da pics speak out yeahh..














ahhaaa.. korang rase menyampah x tengok gambar saya banyak2?
hihi
frankly speaking.
juz 4 u,encik tersebut..
i juz wanna be alone.
and juz leave me alone.
babai~


No comments:

Post a Comment