Wednesday, May 25, 2011

24 may 1954 hari emak saya dilahirkan.




Selamat menyambut hari lahir yang ke-57 mak. 57 tahun yang tiada tandingan. Detik masa berlalu dengan pantas, saya tak sedar betapa sudah meningkat umur mak. saya sayangkan mak, tiada tolong bandingannya kasih sayang mak pada kami. terima kasih atas kasih sayang yang mak curahkan pada kami. terima kasih atas segala pengorbanan yang mak telah lakukan untuk kami. terima kasih kerana melahirkan dan membesarkan kami. terima kasih mak. terima kasih untuk segala-galanya. tiada kata-kata lain yang dapat saya ungkapkan selain terima kasih dan rasa syukur kepadaMu ya Allah kerana menanugerahi saya seorang ibu yang tidak boleh diganti dengan nyawa orang lain. semoga mak sentiasa dibawah lindungan dan keredhaan Ilahi. sayang mak sangat-sangat.

p/s : tunggu 2 orang abang yang sedang merantau untuk celebrate hari lahir mak bersama-sama.

mode : touching giler-giler sampai lost idea nak taip ape. oh plis, baju memang basah kuyup siap boleh perah dan sidai balik. T_T

No comments:

Post a Comment