Thursday, July 21, 2011

being pathetic is me



saya tahu
saya tak pernah jadi yang pertama dalam hati awak
fikiran awak
ataupun diri awak
saya selalu jadi yang terakhir
atau hanya bila awak teringatkan saya
atau bila mana awak rasa awak perlukan saya
saya rasa saya takde tempat kat hati awak sikit pun kan?
awak pernah sedar tak yang awak duduk dalam hati saya
duduk melekat tak boleh nak gerak mana-mana
awak yang selalu saya ingat
awak yang jadi pertama dalam diri saya
awak segalanya pada saya
kalau boleh saya ada permintaan
boleh tak awak jadi macam awak yang dulu?
yang layan saya macam saya segalanya
layan saya macam princess
yang saya rasa macam saya yang selalu dihati dan fikiran awak?

the truth is
i miss u like hell
i miss the old you
i hate the new u
i heart you forever :)

...

benci betol perasaan hari ni. seriusly.

ape pon, saya budak kuat.

yes. i am not a weak little girl which crying over a STUPID matter.

hebatkan :) feel like crying but am not. haha
good girl finaz.
thumbs up n credit to u !

okay syyhhh2 go away
positive thought finaz
come on finaz
positive

i am happy person
happy happy person
weeeee! :)


p/s : pujuk diri supaya tak menangis. okeii. done.
dan sengaja buat ayat di atas tu by using da smallest font.



sweet nya mereka kan? chup. chup.



No comments:

Post a Comment