Wednesday, July 20, 2011

kesabaran itu penting



No joke. Seriously.

Only people who has a
bitter and unyielding heart can pull it of.
I think. :)

Kalau rase nak mencuba, please make sure anda mempunyai motivasi untuk hidup yang tinggi dan ability untuk meng-ignore semue benda di sekeliling yang sangat super.
When i say super. Means SUPER SUPER.

ini adalah untuk mengelakkan daripada berlakunya sesi hilang kawalan dalam diri sendri dan kemudiannye meng-grab anak orang secara random untuk di jadikan bahan lepas geram. tak pun keluar berita perdana "
Si Abu, 21 tahun, cedera ringan akibat terjun bangunan dari tingkat 1".. Ini tidak bagus ye. samada untuk diri sendiri mahupun untuk alam sekeliling.

ahaks ! saya sayang semua kawan-kawan saya. so, sayangi diri anda yee.

Kalau nak buat sila pastikan diri anda cukup fit. ye, procedure ini adalah same dengan procedure nak naik Battlestar Galactica. tak kira Human atau Cyclone ride. Ibu-ibu mengandung tak boleh naik, karang terberanak kat selekoh tajam.

Pasal, kadang-kadang saya pun ade rase jugak effect die. seram juga dengan diri sendiri bila ade perasaan nak meletup tu dalam diri. saya belum pernah lagi meletup di khalayak ramai. meletup dalam blog tuh sering. disebabkan tiada kudrat dan kekurangan sifat sabar untuk menahan perasaan tu. jadi, takut juga bila dipikirkan tentang reputasi saya sebagai budak cool yang tak marah-marah, chill sentiasa dan senyum memanjang terjejas. :/

dengan ini akan saya cari jalan untuk menchannelkan emosi gua ke dalam sesuatu medium.
Hurmm.. *nowloading*

No comments:

Post a Comment