Friday, July 29, 2011

site saya.

bersama adik.


adik saya tanya pasal blog.
kawan-kawan saya kekadang tanya kat saya pasal blog
bunyinya macam ni:

mereka: "kenapa nonet buat blog?"

cinonet: "sebab suka"

mereka: "kenapa suka?"

cinonet: "sebab senang nak tulis macam-macam yang kadang-kadang tak terluah"

mereka: "ouh, nonet tulis apa je?"

cinonet: "anything and everything :)"


saya sebenarnya taklah pandai dalam hal-hal ni
tapi saya rasa seronok bila baca blog
saya suka blog hopping :)
mula-mula baca cousin saya punya.
last-last saya baca orang lain punya
bila dah mula baca saya rasa seronok
then kawan saya si nad ajak buat blog
tergeraklah nak buat blog
maka wujud la blog saya

saya rasa senang bila dapat luahkan perasaan dalam blog
saya bukan seorang yang senang nak meluahkan
mungkin sesuatu benda je boleh
tapi dalam ni saya rasa bebas :)
mungkinla blog saya tak sehebat mereka yang lain
yela saya sibuk cerita pasal diri saya sendiri
yang kadang kala buat orang benci
tapi saya tak kesah sebab ni SITE saya kan
just fine with me.

ni la sebab saya buat blog :)


No comments:

Post a Comment