Saturday, July 10, 2010

i can't live without you


guyz..penah dengar x words cam kat entri saya neh?
ahaa, saya pon teruja nak guna jugak lah.
memang betol2 x leh hidup tanpa dia.
memang betol2 derita, terseksa batin dan nurani kalo dia x ada bersama saya.
haihh. camne nak teruskan hidup kalo xde dia??
memang tanda soal besar lah saya nak letak kat ayat monolog saya tu.
*
*
*
*
*
nothing much la.
saya saje nak buat gimiks.
alkesahnye, i was attended to my kazen's house kat dewan beta petang semalam.
ade majlis cukur jambul for his newborn baby.
sangat cute dan chumil lah.
x sempat nak snapped pics si kecil tu.*yg sememangnye hobi saya*
anyways, nak dijadikan cerita..
jangok bukan main la nak g kenduri tu
tapi alih2 harta khazanah x bawak..
uwargghhh!!desperate giler kalo x de handphone di tangan.
tertinggal punye pasal wahai sony ericsson c902.
tapi, sabar je lah duhai hati
sabar je lah rakan2ku yang menghantar berlambak2 msg.
tapi, no respons dari saya.
sori a lot!
balik umah dah lewat petang sebab parents nak dropped by kat husm jap.
melawat kazen ayah yang accident.
syafakallah..~
laen kali, saya kena buat reminder kat diri saya.
jangan cuai, lalai, dan nyanyok.
muda2 dah kena syndrom alzheimer..
sentiasa bawak aset awak tu, cik finaz!
do reminds yourself..
kalo setakat tertinggal kat umah x pe.
asalkan jangan tertinggal kat tempat laen.

:: jangok bukan main dengan handbag. tapi muka gelisah lol. aiyyaakk! ::




No comments:

Post a Comment