Thursday, July 8, 2010

sepetang di jeram linang


wow!we really had a great time and tremendous fun during da picnic yesterday. saya sangat hepi even kejap je dok kat sane. dapat main2 air pon jadilah. janji boleh lepas hajat nak g waterfall like jeram linang. dah lame menyimpan hasrat. alih-alih x jadi la. x de masa yang sesuai la. nak final exam la. xde bajet la. haihh!it's not a big deal la. juz for fun and for relaxation je. frankly i said, saya memang suke tempat2 santai camni sebab saya sukakan ketenangan. tambah2 nak mengubati jiwa saya yang sememangnya boleh dikatakan lara la. *ops, x de adjective yang sesuai nak letak kat sini. lara pon lara lah. *

usually, memang kitorang ade big family day. tapi, disebabkan semuanya buzy lately. yela, cucu n cicit maktok dah bertambah. so, masing2 ade anak kecik. xleh nak berseronok sangat. tambah2 kalo g tempat cam dalam hutan rimba. awas!zon bahaya untuk anak2 kecil ok. syhhhh!hehe

hey yaa. i admitted. memang salah saya semalam. saya yang lewat. saya yang lambat bergerak dari rumah. saya yang ade hal. sori yaa my great buddies!saya terpaksa ambik adik dulu kat maktab sebelom moved to umah cik ckah. alohaa, memang bersalah sangat2. coz dari bachok ke pasir mas took almost 40 minutes jugak la. pas tu, dari pasir mas ke pasir puteh tu pon agak la jauh. nasib baek la ade driver cekap lagi berhemah. credit to zimey. my "ehem's" sista. hehe

sesampainye di sana, ade la dalam pukul 4.45 petang. azan asar menyambut kedatangan kitorang kat sana. so, rushingly pick up all da things dalam avanza hitam n segera mengikut mali n faris mencari port yang sesuai untuk bersantai. ahaa, feels calm with da freshy air. i luv damn much!thankz Allah. then, mali had started on bbq's event. hehe kitorang, da gorgeous ladies *ouchh, gorgeous?yepp2.* g solat dulu sebelom mengambil shift berbbq. hehe

aktiviti macam biase. makan2, santai2, borak2 n main air. segan kot nak mandi. tambah2 dah lewat. so, kire ok lah dapat main air. 2 pon teruja sangat2 nak mandi sebab air nye sangat sejukk!then, about 6.30 p.m, my mom called. hehe da 1st warning started dan seraya bertanya actually, saya dah cuak. takut kena makan berbakul2 kelepek.*kena bebel la maksudnye*"bila nak balik? pukul 7 jawapannya adalah MALAM ok." "ehee, ok mom!saya ngan akak dah nak balik ni." yang kelakarnye, si mali nak cakap ngan my mom. hah, lantak ko la mali. janji ko explen betol2. mungkin my mom percaya cket kot. hehe apepon, saya rase enjoy sangat2 walaupun sekejap. da bez moments will stick in my mind 4ever.
a big thankz to :
-my sist *sebab join sekaki*
-zimey and his friend. * additional geng*
-ckah. *tercapai jugak hasrat kite*
-mali *nanti bawak 1 kampung tau. dan perencah ayam bbq sangat sedap ye*
-faris *monyok sebab teringat kat yours ke?* haha


da pics ad da proves dat will be charged to da court..>>

:: at 1st, anis yang drive. pas tu delegate power to zimey. b4 menuju ke rumah cik ckah ::

:: avanza hitam sudah mula penuh dengan passengers nye ::


:: kami kawan. dan kami tetap kawan ::

:: special pose is compulsory yaa! ::

:: snap pics with sony cybershot ::


No comments:

Post a Comment