Tuesday, July 13, 2010

saya ada kakak

sedang mendengar lagu tilu 'diriku bukan aku' terasa teringatkan kakak. sebab die yang excited memperkenalkan lagu ni kepada saya. amat berterima kasih kepada Tuhan kerana mengurniakan seorang kakak kepada saya.*mesti kau baca sambil sengih-sengih kan?kan?*

well having a big sister doesn't bad at all...

shahrayanis binti sapi-in or i juz called her anis. she being my bestfriend. my best mate. my best rival. my best clothes sharing person. my everything. she always being there as i need her.. ermmm bergaduh? tak kan tak gaduh kot kan? TIPU dan BOHONG la!haha masa kecik-kecik dulu selalu gaduh. ape anis ade, mesti saya nak ada gak. always been jelous with her. sebab die cantik. putih. alololo... bukan bodek ok! sekarang pun ada jugak gaduh-gaduh. tapi takde la sampai tarik-tarik rambot and cubit-cubit paha kan?macam kecik2 dulu..hahaha simple things jer pon kadang2...

but soal nak pakai ape? baju ni ok x? ker nak beli yang ni? memang selalu la die tanye.. =) we shared same interest. especially we like same things. so bile sorang beli sorang lagi boleh pakai sama! jimat! hahaha which saya memang la suke paw kakak kakak punye barang. sebab she got a high taste jugak. baju tak payah citer la. kami tukar-tukar jer. coz both of us on da same size. tapi awak tinggi sikit dari saya *oh me being small. tak cukup inci. lol!*

Jarang la. if keluar dengan dia i've to spend lots of money except die benar-benar sengkek n pokai! hahaha. disebabkan saya pon tak pandai bawak keta, *juz got a licence as well wat ape* my sister will drive me all da way. she's also my bez shopping partner. luv her.

she needs me also 2 be as her gud listener n her motivator. sometimes, 4 her doctor love. ecececeh. berkaliber sangat la saya kalo bab2 ni. die banyak citer pasal kesah2 chenta die. tapi, saya selalu nasihat die to choose da bez choice 4 her life.and i always be da supporter in watever she takes.

being a sibling. and being a bestfriend at da same time. are juz perfect!=) always there. being there when i need her. thankz a lot sist! i know this kinda weird. and something yang agak straightforward. it's rarely 4 me to say dat i love you. but its for real. i love you much much more.


here goes a picture of my sist n me

No comments:

Post a Comment