Saturday, August 28, 2010

hati menangis

sesungguhnya, Allah itu maha adil. kadang-kadang DIA menciptakan kebahagiaan kepada kita walaupun sekejap cuma. sebab DIA lebih mengetahui bahawasanya kita perlu untuk mengecapi kebahagiaan tersebut. kadang-kadang DIA menciptakan kita kesedihan agar kita sedar bahawasanya hidup ini bukan hanya untuk bergelak tawa. betul kata orang, jika kita terlampau gembira dan excited, nanti diri sendiri akan tanggung derita. konfem akan nangis. even air mata tak keluar dari mata, tetapi who knows hati pasti menangis. siap teresak-esak lagi. duhai hati. sabar la ye. saya akan sembunyikan segala kesedihan dan ketergurisan hati yang dialami oleh saya sendiri. insyaAllah. i will. :(

bagi kamu, mungkin kata-kata itu sangat simple dan anggap biasa saja. ok fine. kamu fikir kata-kata tersebut sekadar gurauan. ok fine. saya terima. kamu mintak maaf sebab 'terkeluar' kata-kata macam tu. ok fine bro. betul ape yang anda cakap tu. jangan la ambik series, main-main je. ok fine bro tapi tahukah anda hati ini telah nangis?mengertikah? kata-kata itu adalah untuk diuji. terlajak perahu boleh diundur. terlajak kata badan binasa. mungkin saudara tersebut kurang mengerti akan peribahasa ni. tapi, tolong la mengerti hati manusia seperti saya ni. tolong la. bukan sekali benda ni dah berlaku. tapi dah berulang-ulang banyak kali. hati mana yang sanggup tahan. ok fine. awak kawan saya. saya pon kawan awak. dimaafkan. i can forgive but i can forget. siyes. jangan anggap saya sebagai boneka yang tidak punyai perasaan okeii.

p/s : biarkan hati ini. tanpa pujuk rayu. :( series sedih. huhu terimakaseh ye. bawak g jusco seremban tadi.


No comments:

Post a Comment